۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84340770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان ۲ کشته و ۶ مصدوم برجاگذاشت

اصفهان- ایرنا- حوادث ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان شامل برخورد آذرخش ، سقوط در چاهک آسانسور ، تصادف و آتش‌سوزی ۲ کشته و ۶ مصدوم برجا گذاشت.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶ و ۵۶ دقیقه روز گذشته برخورد آذرخش با زمین در نهضت آباد از توابع شهرستان نجف آباد یک مرد ۴۸ ساله جان خود را از دست داد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله نیز دچار مصدومیت و توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) منتقل شد.

وی درباره سانحه واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در مسیر شهر مجلسی به بروجن روبه روی سه راه قامیشلو نیز بیان کرد: این حادثه پنج مصدوم شامل سه کودک ۲، ۸ و ۱۲ سال و ۲ زن ۴۰ و ۴۵ سال داشت که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن منتقل شدند.

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره حوادث رخ داده در اصفهان گفت: ساعت ۱۳ و ۱۸ دقیقه روز گذشته یک کارگر ۳۵ ساله در خیابان کاوه، خیابان مخابرات از ارتفاع ۲۰ متری ساختمانی ۶ طبقه در چاهک آسانسور سقوط کرد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حضور نیروهای امدادی ایستگاه شماره ۶ در محل افزود: این مرد به دلیل شدت ضربه وارده ناشی از برخورد با زمین در دم جان سپرد.

وی اضافه کرد: پیکر بی جان این کارگر توسط آتش نشانان به طبقه همکف منتقل و تحویل عوامل اورژانس پیش بیمارستانی و نیروی انتظامی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان درباره حادثه آتش سوزی انبار مواد غذایی در پل تمدن نیز اظهارداشت: نیروهای امدادی ایستگاه های شماره ۷ و ۲۴ در محل حریق حاضر شدند و آتش را مهار کردند.

وی بیان کرد: این حادثه مصدوم نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کاوه آهنگران تصریح کرد: حادثه آتش‌سوزی نیز در مجتمع مسکونی ۶ طبقه واقع در کوی کوثر خیابان گلستان به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۶، ۷ و ۱۹ به همراه نردبان نجات به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به موقعیت رسیدند و به ۲ گروه نجات محبوسان در دود و آتش و اطفای حریق تقسیم شدند خاطرنشان کرد: حریق در مدت زمان کوتاهی مهار و از سرایت آن به دیگر طبقات ساختمان جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسی است افزود: حادثه مصدوم خاصی نداشت و فقط تعدادی از ساکنان مجتمع مسکونی دچار دودگرفتگی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha