۳ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84340547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوم خرداد کانون همدلی نیروهای مسلح برای حفظ امنیت ملی بود

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حماسه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و کانون همدلی و همگرایی نیروهای مسلح برای حفظ تمامیت ارزی، امنیت ملی و حماسه‌سازی بود.

احمد گودرزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یوم الله سوم خرداد بیانگر، ایثار و از خودگذشتگی جوانان غیور ایران اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و همه این ایثار را باید به بهترین شکل به جوانان و نسل‌های آینده شناساند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها باید برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر به ثمر رسیدن این‌ نظام و انقلاب و نمایش رویدادهای بزرگ و ماندگاری مانند آزادسازی خرمشهر تلاش کنند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: حماسه سوم خرداد، از بزرگ‌ترین و مهمترین افتخارات به‌ یادماندنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گودرزیان اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس پیروزی های زیادی را به نصرت و مدد الهی داشتیم اما آزادسازی خرمشهر نشان داد که می‌توان با تکیه بر نیروی ایمان، ابتکار و مجاهدت ناباورانه ترین پیروزی‌ها را به دست آورد .

وی ادامه داد: حماسه سوم خرداد یادآور رشادت و غیرت دینی و ملی جوانان ایثارگری‌ها که از آب و خاک این کشور مجاهدان دفاع کردند و با آزادی خرمشهر اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد. 

فرماندار بروجرد یادآور شد: خاک مقدس خرمشهر به خون ۵۵ هزار نفر از جوانان این مرز و بوم آغشته شده  و باید به بهترین شکل از آرمان های شهدا و ارزش های دفاع مقدس و تثبیت امنیت ملی و حفظ تمامیت  ارزی کشور حراست و پآسداری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha