۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84337436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم آریاترکان مراغه در یک قدمی لیگ برتر فوتسال بانوان

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳
کد خبر: 84337436
تیم آریاترکان مراغه در یک قدمی لیگ برتر فوتسال بانوان

مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: تیم فوتسال آریا ترکان مراغه با برتری بر حریف خود در دور برگشت گروه پنجم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور، به دور نیمه نهایی لیگ دسته اول صعود کرد و یک گام به لیگ برتر نزدیک شد.

مهدی نوائی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دور برگشت مسابقات لیگ فوتسال بانوان کشور در گروه پنجم در سالن ۲ هزار نفری شهید کنعانی این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به میزبانی مراغه برگزار و در قالب آن با توجه به عدم حضور تیم‌های شهید دستجردی یزد و دهدشت کهکیلویه و بویر احمد، رقابت بین تیم‌های آریا ترکان مراغه و نطنز اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: تیم آریا ترکان مراغه که در دور رفت این مسابقات به میزبانی دهدشت در صدر جدول قرار داشت، در دور برگشت هم توانست با نتیجه قاطع  ۹ بر یک مقابل نطنز اصفهان بازی را به نفع خود به اتمام برساند و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول کشور راه یابد.

وی افزود:  راهیابی این تیم به این برتر فوتسال بانوان کشور نوید شکوفایی ورزش قهرمانی و کشف استعدادهای ناب این رشته پرطرفدار خواهد بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha