لوایح تعارض منافع و مبارزه با فساد، موانع تولید را کم می‌کنند

دزفول - ایرنا - وزیر دادگستری با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: دولت چند لایحه نظیر تعارض منافع و مبارزه با فساد را به مجلس ارسال کرده است که درصورت همکاری مجلس، نقش اساسی در اقتصاد دارند و موانع تولید را کم می‌کنند.

سید علیرضا آوایی روز پنجشنبه در جریان بهره برداری از شرکت قند اورنج دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم با توجه به اینکه لوایح تعارض منافع، مبارزه با فساد و کرامت زنان به مجلس شورای اسلامی رفته‌اند، نمایندگان همکاری لازم را برای تصویب آنها داشته باشند.

وی تصویب این لوایح را موجب تسریع در برداشته شدن موانع تولید دانست و ادامه داد: این لوایح نقش اساسی در اقتصاد، حقوق شهروندی و مبارزه با فساد دارند و کمک خوبی به تولید خواهند بود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی‌اش برداشتن موانع تولید است، گفت: مسایل مرتبط با تولید و صنعت در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح و بعد از پخته شدن در صحت دولت مطرح می‌شوند.

وی افزود: اگرچه هنوز برای رفع موانع تولید در نیمه راه هستیم ولی امیدوارم با شعار امسال مقام معظم رهبری، این مهم شتاب بیشتری گیرد و هرچه سریعتر موانع تولید برداشته شوند.

آوایی با بیان اینکه فضای کشور را آماده تحقق شعار مقام معظم رهبری می‌دانم، اظهارداشت: تولیدکنندگان ایران اسلامی در شرایط تحریم، کرونا و دیگر مشکلات اقتصادی نظیر تحریم بانک مرکزی در ۲ سال اخیر خوش درخشیده‌اند که جای قدردانی دارد.

مسیر قانونی بازگشت هفت تپه به دولت در حال طی شدن است

وزیر دادگستری درخصوص آخرین وضعیت هفت تپه نیز گفت: شعبه مرتبط با هفت تپه حکم به فسخ قرارداد کارفرما را داده و طبعا ممکن است نگرانی‌هایی درخصوص انتقال این کارخانه بوجود بیاید.

وی با بیان اینکه مسیر قانونی بازگشت هفت تپه به دولت در حال طی شدن است، افزود: امیدوارم با همکاری مسوولان استان خوزستان، دستگاه قضایی و دولت، این جابه جایی به خوبی انجام شود و مشکلی برای تولید و کارگران ایجاد نشود.

سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری روز پنجشنبه در آیین آغاز به کار مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول و همچنین آیین بهره برداری از شرکت قند اورنج این شهرستان شرکت کرد.

این آیین‌ها در راستای گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول برگزار شدند.

قرار است دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با حضور وزیر دادگستری به بهره برداری برسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha