۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 2151
کد خبر: 84327625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه درکهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از ۱۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه از سوی کمیته امداد امام خمینی و سایر نهادهای حمایتی در این استان راه اندازی می شود.

قباد مبشری روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز عید فطر صندوق‌هایی از طرف شورای زکات و دبیرخانه زکات کهگیلویه و بویراحمد در محل برگزاری نمازعید فطر در همه شهرها، روستاها و دهستان‌ها مستقر و زکات فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند.

وی افزود:ادارات کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و موسسات خیریه مجوزدار در روز عید فطر آماده دریافت فطریه به صورت حضوری را دارند تا به نیازمندان تحویل دهند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:با توجه به شرایط کرونا و مشکل حمل پول نقد  سامانه غیر حضوری با کد دستوری#۵*۸۸۷۷* و یا سایت emdad.ir برای  پرداخت زکات فطریه راه اندازی شده است.

مبشری عنوان کرد: همه موسسات خیریه مجوز دار می‌توانندبا هماهنگی دبیرخانه شورای زکات اقدام به جمع آوری زکات فطریه کنند.

وی ابراز داشت: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار ۲۷ دستگاه کارت خوان سیار در اختیار کارکنان کمیته امداد برای دریافت زکات فطریه قرار داده شده که مردم می‌توانند زکات فطریه خورد را از طریق این کارت خوان‌ها پرداخت کنند.


 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: زکات فطریه جمع آوری شده  ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

پیش بینی می شود امسال بیش از ۸۰ میلیارد ریال زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شود.

بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مبلغ فطریه برای هر نفر بر پایه گندم ۱۸۰ هزار ریال و بر پایه برنج ۷۵۰ هزار ریال است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha