۵۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شد 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطریه در نقاط شهری و روستایی این استان مستقر شده است. 

قباد مبشری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مکان های اصلی استقرار این پایگاه ها در کهگیلویه و بویراحمد محل های اقامه نماز سیاسی، عبادی عید فطر است. 

وی افزود: استقرار این تعداد پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد به همت دبیرخانه شورای زکات استان انجام شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از استقرار این پایگاه ها جمع آوری زکات فطریه مردم استان و توزیع آنها بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد است. 

مبشری عنوان کرد: پایگاه ‌های مستقر در کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری زکات فطریه بمنظور تسهیل در کار و سهولت مردم این استان مجهز به دستگاه کارت خوان هستند. 

وی با اشاره به پرداخت زکات فطریه به روش ‌دیگر، ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۰۷۴*۸۸۷۷* با گوشی تلفن همراه زکات فطریه خود را پرداخت کنند. 

مبشری گفت: اعضای شورای زکات کهگیلویه و بویراحمد میزان زکات فطریه در این استان بر پایه قوت غالب گندم را به ازای هر نفر ۳۲۰ هزار ریال و بر پایه قوت غالب برنج را نیز به ازای هر نفر ۶۸۰ هزار ریال تعیین و اعلام کرده اند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha