پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع آوری فطریه و کفاره آماده می‌شوند

زاهدان-ایرنا- مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره نمازگزاران در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عیدفطر آماده استقرار هستند.

سیدمهدی عبادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود به همین سبب پایگاههای کمیته امداد نیز در فضاهای باز مستقر خواهند شد.

وی افزود: امسال در مجموع ۴۶۱ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری زکات فطره و کفاره مردم مومن سیستان و بلوچستان تدارک دیده شده و در روز عید سعید فطر آماده خدمت‌رسانی هستند.
مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه ۱۹۱ پایگاه شهری و ۲۷۰ پایگاه روستایی برای جمع‌آوری فطریه در نظر گرفته شده تصریح کرد: زکات فطره جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم مومن و نیکوکار سیستان و بلوچستان همچنین می‌توانند جهت واریز زکات فطره و کفاره از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* (ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۵ مربع) و یا مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir اقدام کنند.

عبادی ادامه داد: همچنین شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۲۵ زکات فطریه عام و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۰۹۹ فطریه سادات و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۳۶۵ کفاره غیرعمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۶۳۳ کفاره عمد برای پرداخت فطریه و کفاره های مردم آماده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha