۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 5280
کد خبر: 85439985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۵ پایگاه در کاشان آماده جمع‌آوری زکات فطریه است

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85439985
۲۲۵ پایگاه در کاشان آماده جمع‌آوری زکات فطریه است

کاشان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از آمادگی ۲۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در شهرستان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

محسن حمیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این پایگاه ها با مجوز اخذ زکات فطره که توسط دبیرخانه شورای زکات در شهرستان توزیع شده به صورت مجازی و همچنین استقرار در اماکن عمومی نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام می کنند.

وی اظهار کرد: این پایگاه‌ها روز عید فطر در محل‌های اقامه نماز، میادین، معابر عمومی و مساجد برپا می‌شوند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان بیان کرد: در روش پرداخت زکات فطره از طریق واریز وجه به صندوق‌های دارای آرم دبیرخانه شورای زکات انجام می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه برای تسهیل فرآیند پرداخت فطریه، کدهای آسان پرداخت برای مردم پیش‌بینی‌ شده است، افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۳۱۸*۸۸۷۷* همچنین استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، کارت‌خوان نانوایی و مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir فطریه خود را پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: مردم شهرستان کاشان سال گذشته ۴۵ میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند که به حساب نیازمندان واریز شد.

دبیر شورای زکات شهرستان کاشان در ادامه بیان کرد: بنا به اعلام تیم کارشناسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در کاشان میزان زکات فطره ماه مبارک رمضان امسال برای هر نفر ۶۵ هزار تومان، کفاره غیرعمد ۱۶ هزار تومان و کفاره عمد ۹۶۰ هزار تومان تعیین و اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به قرارداد با بانک‌ها زکات فطریه در همان روز به حساب نیازمندان واریز می‌شود.

کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش زنان سرپرست خانوار هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha