مردم برای دریافت برگ تردد خودرو به فرمانداری کرمانشاه مراجعه نکنند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای دریافت برگ تردد خودرو به فرمانداری مراجعه نکنند چون امکان صدور مجوز وجود ندارد.

فضل‌الله رنجبر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی از ورود تمام خودروهای با شماره پلاک غیر بومی به شهر کرمانشاه از طریق ماهیدشت، قزانچی و بیستون جلوگیری می‌کنند

وی اضافه کرد: افراد و مالکان خودروهای با پلاک غیر بومی که قصد ورود به کرمانشاه را داشته باشند با توجه به دستورالعمل وزارت کشور مشمول جریمه دو میلیون ریالی می شوند و امکان سفر به این استان و شهرهای تابعه را ندارند.

رنجبر از شهروندان خواست با تماس تلفنی با بستگان و اعضای خانواده شان که خارج از شهرستان و استان ساکن هستند از آنها بخواهند در ایام تعطیلات عید سعید فطر برای جفظ سلامت خود و اطرافیان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا از سفر به این شهر خودداری کنند.

وی یادآور شد: در این ایام که در آستانه قطع زنجیر ویروس منحوس کووید ۱۹ هستیم از عموم مردم بویژه شهروندان کرمانشاهی درخواست داریم رعایت کرده و از انجام سفر و برپایی مهمانی و دورهمی پرهیز کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز گذشته از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر در سراسر کشور در همه رنگ بندی‌ها خبر داد و گفته بود: از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر تردد بین استان‌ها ممنوع خواهد بود.

بر این اساس در تمام ورودی شهرها دوربین ها فعال هستند و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند ۱۰ میلیون ریال و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه می شوند، و همچنین تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطراری.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha