۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 3197
کد خبر: 84322670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز بکار فعالیت مشاغل گروه دوم و ۲ خبر کوتاه از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - آغاز بکار مشاغل گروه ۲، دستگیری سارقان سابقه‌دار و اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند از جمله اخبار کوتاه لرستان در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت است.

مشاغل گروه ۲ در شهرهای قرمز مجاز به فعالیت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با توجه به مصوبات جدید ستاد کرونا، مشاغل گروه ۲ در استان نیز همانند مشاغل گروه یک، در وضعیت قرمز کرونا به مدت ۲ هفته مجاز به فعالیت هستند.

"محمود ثمینی" در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای وسائط نقلیه با پلاک غیر بومی که به صورت غیرمجاز به شهرهایی با وضعیت زرد سفر کرده اند همچنان اعمال می شود و سایر مصوبات قبلی ستاد کرونا  از جمله منع تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا سه بامداد به قوت خود باقی است.

گروه‌های شغلی ۲ شامل پاساژ، مراکز خرید و مال ها، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مصلی ها، قنادی و شیرینی فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و مراکز تهیه و طبخ غذا تنها در صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

همچنین آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، بازار فروش فرش، موکت، فرش ماشینی، اسباب بازی فروشی ها، فروش لوازم خانگی، عمده فروشی‌ها و خرده فروشی ها، خدمات چاپ و دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمانی، کادوفروشی ها، پارچه فروشی ها، عکاسی ها، آژانس‌های مشاوره املاک، پرده سراها، فروش مبلمان، کیف و کفش، نوشت افزار، خیاطی و خرازی‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی جزو گروه شغلی ۲ هستند.

اهدای ۷۰ سری جهیزیه در ززو ماهرو الیگودرز

محمد سرلک مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان الیگودرز گفت: ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به نوعروسان مناطق محروم بخش ذلقی و ززوماهرو شهرستان الیگودرز اهدا شد.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز نیز در مراسم تحویل این جهیزیه ها گفت: امروز بیشتر اقدامات به سمت مناطق محروم سوق داده و موجب ارائه خدمات بی سابقه ای شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به مناطق محروم اظهار داشت: علاوه بر اقدامات مقطعی باید به دنبال اجرای کارهای زیرساختی به ویژه در مناطق محروم باشیم.

دستگیری هفت سارق در سلسله 

فرمانده انتظامی سلسله گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، با اقدامات و تلاش ماموران، هفت سارق در این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ عسکر عیسایی افزود: سارقان در بازجویی ها به ارتکاب ۱۳ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی و دولتی، معابر، منزل، محتویات داخل خودرو، سیم و کابل برق و موتور کولر اعتراف کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha