۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84320911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهتزاز پرچم ایران و فلسطین در آسمان زنجان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84320911
اهتزاز پرچم ایران و فلسطین در آسمان زنجان

زنجان – ایرنا – پس از شکست قدرت پوشالی و هیمنه اسرائیل کودک کش، هم اکنون با اتحاد مسلمین در سراسر جهان وقت آن رسیده است که در روز اسلام بیرق ایران و قدس در دنیا برافراشته شود.

به گزارش ایرنا، پس از شکل گیری انقلاب بنیانگذار جمهوری اسلامی با تدبیر و دیدگاهی مدبرانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان "روز قدس" انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

بر اساس دیدگاه امام راحل "روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همۀ ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است."

بر همین اساس و در زمان حاضر روز جهانی قدس تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، نویدبخش انتقام خون فرمانده جبهه مقاومت، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی است.

از طرفی این روز تحقق اخراج تروریست های آمریکایی از غرب آسیا و تقویت کننده بسترهای استقرار حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر سرزمین مقدس با حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی منطقه است.

زنجانی ها در پایتخت شور و شعور حسینی با زبان روزه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در اقدامی پرچم ایران و قدس را در میدان بسیج این شهر برافراشتند و با آتش زدن پرچم اسرائیل غاصب حمایت و پشتیبانی خود را از فلسطینیان نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در این مراسم  گفت: " آزادی قدس نزدیک است" شعار آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال است و از سال ۵۷ که معمار انقلاب با نامگذاری حکیمانه این روز را روز قدس نام نهادند بسیاری بر این باور بودند که این مهم گذرا، موقتی و بی معناست.

حجت‌الاسلام علی ناصر تاکید کرد: هر سال که می گذرد بعد از ۴۲ سال می بینیم روز قدس تنها محور اصلی میان امت مسلمان، همه امت آزادیخواه و مستضعفان جهان شده است.

وی ادامه داد: سالانه با حضور در خیابان ها با مشت های گره کرده نقشه دشمنان را که تیری بر دل آنان بود که امسال نه تنها در کشورهای مسلمان بلکه در اغلب کشورها مردم از فلسطین اعلام حمایت و از اسرائیل و آمریکا اعلام انزجار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سال آینده این بیرق ها در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان برافراشته خواهد شد.

ناصر تاکید کرد: امید داریم جوانان ایرانی این پرچم ها را در قدس و فلسطین به اهتزاز درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار رهبر معظم انقلاب که وعده داده اند در کمتر از ۲۵ سال این غده سرطانی از صحنه روزگار محو می شود قرار داریم و تا آخرین نفس در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha