۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 1394
کد خبر: 84317480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میانه: اساس خدمات سپاه و بسیج‌؛ اعتقادات و باورهای دینی است

تبریز- ایرنا- امام جمعه میانه؛ سپاه را نهادی شکل گرفته بر پایه اعتقادات و آموزه های اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز شاهد خدمات رسانی گسترده سپاه در ابعاد مختلف به آحاد مردم هستیم که اساس و پایه این خدمات سپاه و بسیج، اعتقادات و باورهای دینی است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام عبدالله محمّدی روز دوشنبه در جمع فعالان بسیج سازندگی، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی و هفته عقیدتی سیاسی و تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)، با یادآوری خدمات بی شمار بسیج سازندگی از ساخت هزاران خانه برای محرومین، ساخت سدهای مختلف و اجرای طرح های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و حضور در زلزله ها، سیل و کرونا، اظهار کرد: امروز مملکت ما با مشکلات عدیده ای روبروست اما به برکت وجود نیروهای اعتقادی سپاه، شاهد رفع مشکلات و محرومیت ها به صورت خارق العاده بوده ایم.

وی بزرگترین مشکل کنونی جامعه را مشکلات مسکن و سرپناه برای جوانان عنوان کرد و از متولیان امر خواست تا قدم های موثری در این راستا بردارند.

خطیب جمعه میانه تربیت عقلانی، سیاسی، اجتماعی و دینی را لازمه ایستادگی در برابر هجمه های سنگین دشمنان و تزلزل ها دانست و متذکر شد: خوشبختانه در سپاه، اعتقادات و حضور در میدان و صحنه ها با هم ممزوج است و خدمات خالصانه و بی شمار سپاه به برکت همین اعتقادات و باورهای دینی شکل گرفته است.

وی بر شناسایی ظرفیت های تولید داخل و نیازهای داخلی کشور و کشورهای دیگر به عنوان ظرفیت های تولید و مرتفع کننده مشکلات تاکید کرد و افزود: باید هم برای کشور خود و هم برای کشورهای دیگر برنامه های مناسبی برای تولید و ارائه محصول داشته باشیم تا با کارآفرینی مناسب، فرصت های اشتغال در همه زمینه ها فراهم شده و سرعت رشد و توسعه کشور را دو چندان کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha