ارتش برای دفاع از کشور در اوج آمادگی قرار دارد
عکس تزئینی است

گرگان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: ارتش مانند سایر نیروهای مسلح با رسیدن به آخرین دستاوردها، تکنیک و تاکتیک‌های رزمی و نظامی، برای دفاع از کشور در اوج آمادگی قرار دارد.

امیرسرتیپ "رضا آذریان" روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در گلستان و مازندران اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمن ایستاده و برای مقابله با تهدیدات احتمالی در آمادگی کامل به سر می برد.

وی بیان کرد: ارتش برای به قدرت کشیدن توان و آمادگی نیروهای خود و حفظ این آمادگی به منظور دفاع از کشور در حال برگزاری رزمایش‌ در سطوح مختلف با آخرین دستاوردها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های رزمی است.

هادی حق شناس استاندار گلستان هم در این مراسم آرامش و امنیت جمهوری اسلامی را مرهون زحمات، خدمات و آمادگی نیروهای مسلح کشور دانست و گفت: در حفط مرزها و برقراری اقتدار و امنیت پایدار ایران، نقش ارتش جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

در پایان این مراسم و با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) سرهنگ سهراب اصغرزاده به عنوان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی (آجا) در گلستان و مازندران و فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش در گلستان معرفی و از خدمات سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسکری تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha