۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱
کد خبر: 84311101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری فردی در مرودشت که به جای کبک، دوستش را شکار کرد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت فارس گفت: شخصی که متهم است به جای شکار کبک، دوستش را کشته است، دستگیر شد.

سرهنگ فرشید زینلی سه شنبه در این باره بیان کرد: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف یک جسد در "تنگ چاهوردی" شهرستان مرودشت مطلع و برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که فردی ۴۹ ساله توسط جوانی ۱۹ساله که دوست همدیگر بوده‌اند با اسلحه شکاری کشته شده و متهم از محل متواری شده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌ در اطراف محل وقوع جرم، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت متهم را شناسایی و او را در مخفیگاهش در اطراف کوه دستگیر کنند.

زینلی اضافه کرد: متهم در بازجویی اولیه بیان کرد که برای شکار پرندگان به همراه دوستش با ۲ قبضه اسلحه شکاری به کوه رفته بودند و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از هم جدا شدند که یکی از این افراد پس از چند دقیقه متوجه تکان خوردن بوته‌ای شده و به خیال اینکه پشتش کبک است به سمت آن تیراندازی کرده و زمانی که برای برداشتن کبک نزدیکتر رفته متوجه شده که دوستش که به صورت درازکش برای شکار پشت آن بوته مخفی بوده بر زمین افتاده و مرده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم به قتل با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha