۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85472287
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مادر ۹۵ساله مرودشتی رای خود را ثبت کرد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85472287
مادر ۹۵ساله مرودشتی رای خود را ثبت کرد

شیراز-ایرنا- مادر ۹۵ ساله مرودشتی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در یکی از شعب اخذ رای این شهر رای خود را ثبت و به صندوق انداخت .

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و همچنین حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شد.

فرآیند رای گیری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه فارس از ساعت هشت صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و کماکان رای گیری در بیش از ۸۲۰ شعبه اخذ رای ادامه دارد.

حضور مادر ۹۵ ساله مرودشتی که دوران سلطنت رضاشاه و رژیم ستم شاهی محمدرضا پهلوی را درک کرده در دور دوم انتخابات مرودشت یکی از جلوه‌های شیرین انتخابات امروز در فارس بود.

این مادر با حضور در شعبه ۶۳ حوزه انتخابیه مرودشت ،ارسنجان و پاسارگاد رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا، فرآیند اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان فارس از ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور آغاز شده است‌.

در دور دوم انتخابات، ۸۲۰ شعبه برای رای گیری از مردم در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.

به گفته رییس ستاد انتخابات فارس، این شعب اخذ رای شامل ۶۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۱۹۱ شعبه سیار شهری و روستایی است.

اسماعیل قزل سفلی افزود: از مجموع شعب رای گیری در این دوره، ۴۹۷ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز، پاسارگاد در وفاصله‌ ۱۳۵ کیلومتری و شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha