۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84310487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارسال ۱۴هزار و ۸۰۰ مشترک جدید درقزوین از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اشتراک پذیری بیش از ۱۴هزار و ۸۰۰ مصرف کننده در بخش های شهری و روستایی این استان طی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل مفرد بوشهری روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود:  از این تعداد ۷ هزار و ۸۵۴ مشترک در شهرهای استان و ۷ هزار و ۲۷ مشترک نیز در روستاها هستند که در بخش های مختلف از این نعمت بهره مند شده اند.

وی یادآورشد: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۹ درصد خانوارهای روستایی استان قزوین در ۲۵ شهر و ۵۶۰ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند.

مفرد بوشهری به تعداد نصب انشعابات گاز در استان قزوین اشاره کرد و گفت  :  سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۱۳۳ انشعاب جدید اجرا شده که شامل یک هزار و ۱۵۴ انشعاب شهری و ۴هزار و ۹۷۹ انشعاب روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت : در حال حاضر ۴۴۶ هزار و ۸۸۱ مشترک در سطح این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مفرد بوشهری همچنین به  اشتراک پذیری رایگان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و افزود : شرکت گاز استان قزوین در راستای عمل به تکالیف قانونی و برنامه مسوولیت اجتماعی نسبت به اشتراک پذیری رایگان ۸۰۸ مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سطح این استان اقدام نمود که از این تعداد ۷۱۷مشترک مددجوی کمیته امداد و ۹۱ مشترک مددجوی سازمان بهزیستی می باشند.

وی یادآورشد: بر اساس ماده۸۰ قانون برنامه ۵ساله ششم توسعه هر کدام از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه انشعاب گاز برای واحد های مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف ، فقط برای یک بار معاف می باشند که در این خصوص اشتراک پذیری افراد مشمول طرح انجام شده و به صورت مستمر این طرح ادامه خواهد داشت. 

مفرد بوشهری گفت : مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به منظور استفاده از تسهیلات مذکور می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و معرفی نامه از سازمان تحت حمایت به واحد امور مشترکین شهرستان و منطقه محل سکونت خود مراجعه نمایند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha