۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84304491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان:مدیران استان باید حضوری مشکلات را برطرف کنند

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: مدیران استانی باید حضوری پیگیر حل مشکلات استان باشند و تنها با نامه نگاری مشکلی حل نمی‎شود.

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه درنشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: مدیران استان نباید منتظر تخصیص اعتبار باشند و باید برای گرفتن اعتبار و حل مشکلات استان و انجام پروژه‌ها تلاش کنند.

وی گفت: مدیران استان‌ مشکلات خوزستان را در وزارتخانه‌های مربوطه خود و برای مسوولان کشور مطرح کنند و به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد: متاسفانه در بسیاری موارد مسوولان در سطح کشور از مشکلات استان به دلیل مطرح نشدن مسایل استان بی‌اطلاع هستند، این در حالی است که برای حل مشکلات استان و انجام پروژه‌ها، باید در سطح ملی اقدام شود.

در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مشکلات واحدهای تولیدی شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر، شرکت گروه ملی فولاد ایران، تعاونی ماکیان لذیذ و شرکت گیتی پسند در استان بررسی شد.

بیشتر این واحدهای تولیدی با مشکل نبود نقدینگی و داشتن معوقات بانکی روبه رو بودند و شرکت گروه ملی نیز امکان تمدید کارت بازرگانی خود به دلیل داشتن چک برگشتی را ندارد.

در این نشست مصوب شد که با تشکیل کارگروه کارشناسی مشکلات شرکت ماکیان لذیذ و گیتی پسند بررسی و سپس نتیجه گیری شود و با کمک و حمایت از شرکت فولاد کاوه اروند که برای بازپرداخت بدهی بانکی خود مشکل داشت موافقت شد.

همچنین در این نشست مصوب شد که مشکل شرکت گروه ملی در کار گروه مربوطه طرح، و موانع تولید بررسی شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha