طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد خردادماه تکمیل می‌شود

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 84297881
طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد خردادماه تکمیل می‌شود

خرم‌‎آباد - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: طرح توسعه این فرودگاه از جمله تکمیل باند و سطوح پروازی تا پایان خرداد امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایرنا، علی کاملی روز شنبه درباره این طرح افزود: اتمام طرح توسعه شامل تکمیل باند، سطوح پروازی و جاده حفاظتی جهت افزایش ایمنی و امنیت پرواز، به صورت جدی و با پیگیری مجموعه مدیریت استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح توسعه حدود ۲۰ هزار هکتار خاکبرداری انجام شده و با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه روند انجام آن رضایتبخش است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد اظهار داشت: طرح توسعه این فرودگاه مصوب سفر سال ۹۲ هیات دولت است که از محل منابع استانی آغاز شد و تا تیر ۹۹ به پیشرفت ۸۵ درصدی رسید.

کاملی افزود: از ۲۰ بهمن سال گذشته باتوجه به برگزاری جلسه‌ ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مساعدت مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروژه بر اساس فهرست بهای سال ۹۲، با اختصاص ۱۲ میلیارد تومان ادامه پیدا کرد.

وی گفت: ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز به صورت تهاتر از طریق راه و شهرسازی پرداخت شده است و مابقی مطالبات آن نیز با مساعدت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می شود.

وی افزود: تعللی در پرداخت صورت وضعیت های پیمانکار طرح وجود ندارد و در صورت ادامه همین روند، طرح هشت ساله توسعه فرودگاه خرم آباد در دولت دوازدهم بهره برداری خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha