۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۰۱
کد خبرنگار: 1361
کد خبر: 84289549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۰۱
کد خبر: 84289549
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته

اصفهان- ایرنا- نخستین پیروزی ذوب‌آهن اصفهان در سال جدید رقم خورد، درخشش در پارالمپیک نیازمند استمرار اردوها و تمرینات است و گیتی‌پسند اصفهان بر سن‌ایچ ساوه غلبه کرد از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان به نخستین پیروزی خود در سال جدید در لیگ برتر فوتبال کشور دست یافت.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میزبان در یک بازی برتر با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست داد و روانه خانه کرد.

ذوب‌آهن این دیار را هجومی آغاز کرد و موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف تدارک دید که به گل تبدیل نشد اما در ادامه فرشاد محمدی مهر در دقیقه ۳۸ از روی یک ضربه ایستگاهی و با یک شوت از راه دور، تک گل این بازی را به ثمر رساند و تیم خود را جلو انداخت.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان: پیروزی حق تیم ما بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنانم برای پیروزی مقابل تیم خوب صنعت نفت آبادان تلاش زیادی کردند و به حق خود و کسب سه امتیاز این دیدار دست یافتند.

سیدمجتبی حسینی، بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان افزود: صنعت نفت تیم باکیفتی است و از بازیکنان و کادر فنی خود بهره می‌بَرد.

وی با بیان اینکه این تیم بازی خوبی را مقابل ذوب‌آهن به نمایش گذاشت، افزود: امروز هر ۲ تیم برای پیروزی تلاش خود را کردند ولی این بُرد حق تیم ذوب‌آهن بود که با کوشش بازیکنان ما بدست آمد.

سرمربی صنعت نفت آبادان: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در حد نام خود ظاهر نشدیم ولی در نیمه دوم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال افزود: در نیمه نخست، بازی خوبی ارائه نکردیم و در حد نام صنعت نفت نبودیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم با تعویض‌های خود و صحبت با بازیکنان توانستیم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

درخشش در پارالمپیک نیازمند استمرار اردوها و تمرینات است

ملی پوش اصفهانی تیم والیبال نشسته ایران گفت: درخشش و کسب مقام در پارالمپیک نیازمند استمرار اردوها و تمرینات فنی و تخصصی است.

محمدرضا سبحانی‌نیا افزود: برپایی مداوم اردوهای تیم ملی و مرور مباحث فنی و تاکتیکی نقش شایانی در موفقیت تیم ملی در پارالمپیک دارد و تاکنون اردوهای مناسبی برگزار شده است.

وی با اشاره به مرحله بعدی اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: دوره بعدی و نخستین اردو در سال ۱۴۰۰ اواخر فروردین در جزیره کیش برگزار خواهد شد و پس از آن باز هم اردو خواهیم داشت.

گیتی‌پسند اصفهان بر سن‌ایچ ساوه غلبه کرد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل سن‌ایچ ساوه به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و سن‌ایچ از هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار و در پایان تیم میزبان در یک بازی نفسگیر و پُر برخورد با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد.

گیتی پسند که هفته قبل مقابل تیم فرش آرا مشهد متوقف شده بود، امروز در حالی به مصاف سن‌ایچ رفت که با بهبود بازیکنان مصدوم و محرومش، چاره‌ای جز کسب پیروزی در این دیدار نداشت.

سرمربی سن‌ایچ ساوه: مُستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: تیم ما مُستحق شکست نبود و بازیکنانم، مقابل گیتی پسند، بازی خوبی را ارائه کردند.

جواد اصغری‌ مقدم، عصر چهارشنبه بعد از شکست تیمش مقابل تیم گیتی پسند در نشستی خبری افزود: دیدار خیلی زیبایی بود و کسانی که آن را مشاهده کردند، لذت بردند.

وی افزود: حداقل تیم ما مستحق شکست با اختلاف ۲ گل نبود و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری بزند و پیروز میدان شود.

سرمربی گیتی پسند: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: پیروزی در دیدار مقابل تیم سن‌ایچ ساوه حق تیم ما بود اما فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

وحید شمسایی بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم سن ایچ ساوه  فزود: بازیکنانم بدلیل کمبود بازیکن در تیم برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کردند.

وی با بیان‌اینکه تیم خوب سن‌ایچ برای لحظاتی ما را تحت فشار قرار دادند، اضافه کرد: با این حال، تیم ما خیلی فرصت سوزی می‌کند ولی بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و در ادامه کار بهتر هم خواهند شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha