۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84288078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار روغن موتور در زنجان طعمه حریق شد

۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۵
کد خبر: 84288078
انبار روغن موتور در زنجان طعمه حریق شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: انبار روغن موتور ماشین در خیابان صدر جهان شهر زنجان طعمه حریق شد و خسارت مالی برجا گذاشت.

مجید امیرفضلی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ساعت ۲۰:۲۵ چهارشنبه شب /۱۸ فروردین ماه/ حادثه آتش سوزی در این نقطه از شهر زنجان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و عوامل آتش نشانی در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: ۱۲ دستگاه خودروی آتشنشانی با ۳۰ آتش نشان به منظور اطفا و مهار حریق از ایستگاه های پنجگانه این سازمان به محل حادثه اعزام شدند که با توجه به گستره آتش بلافاصله از خطوط لوله و شرکت نفت زنجان نیز درخواست کمک شد و با سه دستگاه خودروی آتش نشانی حضور یافته و وارد عملیات شدند.  

امیرفضلی افزود: اطفا و مهار کامل آتش به مدت قریب به سه ساعت طول کشید و در این مدت آتشنشانان بی وقفه تلاش کردند تا از گسترش آتش جلوگیری شده و خسارت مالی وارده به این انبار روغن موتور نیز به حداقل برسد.

وی با تاکید براینکه آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه با رشادت هرچه تمام این حریق را اطفا و مهار کردند، تصریح کرد: علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان ذیربط در دست تحقیق و بررسی می باشد اما در کل سهل انگاری و بی احتیاطی موجب وقوع این آتش سوزی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: فرمانداری و شهرداری زنجان و مدیریت بحران استان زنجان با ارایه امکانات لازم، در اطفا و مهار این آتش سوزی، همکاری خوبی را داشتند که قابل تقدیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha