۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84285808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روابط عمومی‌ها در صف نخست تهییج انتخاباتی هستند

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84285808
روابط عمومی‌ها در صف نخست تهییج انتخاباتی هستند

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی در صف نخست تشویق مردم به شرکت در انتخابات قرار دارند.

به گزارش ایرنا، حسین شرافتی‌راد روز سه‌شنبه در همایش فصلی مدیران  روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه افزود: اگر مشارکت حداکثری محقق شود، اهداف عالیه نظام با سرعت بیشتری محقق می‌شود.    

وی ادامه داد: شایسته است روابط عمومی‌ها از هم‌اکنون فضای ادارات خود را مهیای برگزاری انتخابات پرشور و تاثیرگذار کنند.
فرماندار تربت‌حیدریه گفت: مدیران روابط عمومی خدمات مدیران خود را در ویترین قضاوت رسانه‌ها و شهروندان قرار دهند، این اقدامات اعتماد مردم به مسوولان را افزایش می‌دهد.
وی افزود: هنر یک مدیر خوب ایجاد رضایتمندی است و این مهم با حرف و شعار میسر نمی‌شود بلکه باید با خدمات و پاسخگویی مناسب، برنامه عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های زیرمجموعه تحت امر خود آن را عملی کند.
شرافتی راد ادامه داد: مردم مشکلات، نارسایی‌ها و وعده‌ها را می‌بینند و آن را منتقل می‌کنند و یک مدیر روابط عمومی باید از هنر خود برای پاسخگویی به مردم استفاده کند و اگر قرار باشد از هر انتقادی ناراحت شویم دیگر جایی در بین مدیران این نظام نداریم.
وی گفت: سوال خبرنگار از مدیر نباید بی‌پاسخ بماند و از سوی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون سیستم رفع خواهد شد.
فرماندار تربت‌حیدریه همچنین از نمای ورودی‌های این شهر انتقاد کرد و افزود: هنوز نتوانسته‌ایم به صورت شایسته ظرفیت‌های مختلف این خطه را برای ۱۰ میلیون مسافر و زائر عبوری از این شهر معرفی کنیم.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی، معدنی، کشاورزی و دامپروری این شهرستان وجود دارد، اما یک هتل در این شهر برای اقامت وجود ندارد. 
شرافتی راد گفت: وضعیت این خطه از نظر کرونا همچنان زرد است، هر چند مردم و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان عملکرد خوبی در این زمینه داشته‌اند اما میزان مراجعه و تعداد افراد مبتلا به کرونا و بستری شدگان ناشی از کرونا نسبت به روزهای ابتدایی سال جاری ۲ برابر شده و تغییر وضعیت شهرستان طی هفته آینده مشخص خواهد شد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha