۲۲۰ بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان فراهان انجام شد

اراک - ایرنا - رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فراهان گفت: ۲۲۰ بازرسی از ابتدای شروع طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه پارسال) تاکنون از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد.

«نصرالله امیدوار» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین بازه زمانی ۶۱ گشت مشترک در شهرستان بر بازار نظارت داشتند که برای ۱۵ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و سه واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مهر و موم شد.

وی بیان داشت: در تعطیلات نوروز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۱۴ تن پرتقال تامسون، ۸ تن سیب، ۵ تن مرغ منجمد و ۳۲ تن مرغ گرم در سطح شهرستان توزیع شد.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فراهان اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی صنوف نانوایی، خدمات خودرویی، مکانیکی، باطری سازی، لوازم یدکی، صافکاری، جلوبندی سازی و تعویض روغن آپاراتی فعال بودند و خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌دادند.

امیدوار تاکید کرد: طی یک سال گذشته تمامی واحدهای صنفی کشور و به تبع آن نیز در شهرستان خسارات زیادی را متحمل شدند اما با این حال واحدهای صنفی تعامل و همکاری لازم را برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا داشتند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فراهان ادامه داد: شهرستان فراهان شهرستانی کم برخوردار است بنابراین با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» انتظار می رود مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبندتر باشند و تعامل و همکاری لازم را در این راستا داشته باشند تا فشار مضاعف بر کسبه وارد نشود.

شهرستان فراهان به مرکز شهر فرمهین بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۵ کیلومتری شمال اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha