سپاه همدان: ۱۲ فروردین فصلی نوین در تاریخ اسلامی رقم خورد

همدان- ایرنا - سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه ای به‌مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین ۵۸، روز جمهوری اسلامی ایران گفت: ۴۲ سال پیش در چنین روزی با رأی «آری»  ۹۸.۲ درصدی مردم انقلابی ایران به همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران، فصلی نوین در تاریخ اسلامی رقم خورد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در متن این بیانیه آمده است: خالقان این نظام با معماری معنوی امام خمینی (ره) و به دنبال آن روشنگری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مردم سالاری دینی را خلق کرده و در همۀ عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، فناوری، صنعتی، اقتصادی، نظامی، بهداشتی و سازندگی پیشتازی کرده‌اند که اینک در طلیعه قرن ۱۵ شمسی، با حصول دستاوردهای چشمگیر انقلاب در تمام عرصه‌های یاد شده و ارزش افزودۀ فرهنگ مقاومت، بسیاری از قله‌های بین المللی را فتح کردند.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی و ایادی استعماری به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، قدرت خود را در مقابل این مکتب بزرگ، پوشالی دیده و با تمام قوای استکباری خود اعم از بودجه، انرژی، وقت، منابع انسانی و به خصوص فضای مجازی و الکترونیکی این جمهوریت را رصد کرده و به طور بسیار خصمانه‌ای، سعی در فروپاشی شیرازۀ این اسلامیت می کنند، غافل از اینکه این نظام مقدس ریشه در خون پاک شهدا دارد و بیمه شدۀ خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت است.

در این بیانیه عنوان شده است: نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به عنوان خادمان ملت و حافظان امنیت، ضمن تبریک سالروز جمهوری اسلامی ایران به مردم فهیم استان، امیدوار است که مسئولان عزیز با نصب العین قرار دادن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» همراهی و همدلی خود را با ملت گرانقدر در راستای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و خودکفایی همه جانبۀ کشور به اثبات رسانده و در کنار همه، عهدی ولایی می‌بندیم که با روحیۀ جهادی و حمایت‌های معنوی، در جبهه‌های نرم، نیمه سخت و سخت، مجاهدانه از این مملکت دفاع کرده و موانع دشمنانه را بزداییم.

سپاه همدان تاکید کرد: ما مجاهدان این خطۀ سرافراز، باور داریم که بار دیگر شاهد خنثی‌سازی نقشه‌های پلید رسانه‌های ضدانقلاب توسط امت همیشه بیدار در انتخابات سرنوشت‌ساز خرداد ۱۴۰۰ خواهیم بود. همین امت اسلامی که در رزمایش‌های مؤمنانه خود با یاد سردار سلیمانی در سرکوبی آسیب‌های ناشی از کووید ۱۹ همتی جانانه را بر صحیفه انقلاب مندرج کردند و باز هم پیش می‌روند تا به ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک‌تر شده و آمادگی خود را برای طلوع آفتاب ولایت کبری اعلام می کنند.

در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha