عضو خبرگان رهبری: افتخار پلیس حفظ امنیت و آسایش مردم است

همدان - ایرنا - نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی حافظ اصلی امنیت و آسایش در این کشور الهی است و همین امر بزرگترین افتخار برای کارکنان این نیرو محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سیدمصطفی موسوی اصفهانی» روز دوشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات ارزنده پلیس در حوزه های مختلف انتظامی، ترافیکی و امنیتی استان، افزود: نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی است و کارکنان و پرسنل این نیرو از مرز تا عمق کشور وظیفه خود را تحت رهبری ولایت فقیه به خوبی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: ناجا برای برقراری امنیت در کشور شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده و پرسنل خدوم این مجموعه حفاظت از امنیت و برقراری آرامش و اسایش برای یک کشور الهی را یک افتخار بزرگ می دانند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نیروی پلیس در پیش از انقلاب تابع برنامه های طاغوت و سلطنت طلبان بود اما امروز نیروی انتظامی، نهادی ولایی و انقلابی است.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در مبارزه با مفاسد پیشتاز و موفق است، گفت: این نیرو با تاسی از قرآن تلاش موثری را برای ریشه کنی فساد در کشور انجام می دهد که قابل تقدیر است.

وی افزود: نیروی انتظامی همگام با سایر نیروهای مسلح در برابر دشمنان ایستادگی می کند بنابراین کارکنان این مجموعه باید پشتوانه ایمانی خود را قوی کرده و با توکل به خدا این راه را ادامه دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نیروی انتظامی باید به جهانیان نشان دهد که امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و دعای خیر خانواده های آنها، هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش و فداکاری های نیروهای خدوم پلیس است.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی با اشاره انتخابات پیش رو در کشور نیز گفت: کشور به اراده و همت جوانان نیاز دارد و باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که همچون یک ناخدای مدبر و توانمند، این کشتی را به سر منزل مقصود برساند.

سردار «سلمان امیری» رییس پلیس استان همدان نیز دراین دیدار گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی و انضباطی به ویژه طرح های نوروزی پلیس در سطح استان را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha