۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84271676
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خواب آلودگی دلیل بیشتر تصادفات رانندگی در اصفهان است
عکس تزئینی است

اصفهان - ایرنا - پلیس راه اصفهان گفت: بیشتر تصادفات رانندگی که در یک هفته اخیر در جاده های استان رخ داد بدلیل بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود.

سرهنگ اصغر زارع روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چند مورد تصادف در جاده‌های استان اصفهان در هفته پایانی اسفند ۹۹ اتفاق افتاد که برخی از آنها به فوت و مصدوم شدن سرنشینان خودروها منجر شد.

وی بدون اشاره به آمار تصادفات، اظهار داشت: در یک حادثه واژگونی وانت پیکان در جاده داران یک دختر پنج ساله و در حادثه برخورد پراید و مزدا در جاده زرین شهر یکی از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند.

زارع با بیان اینکه در مجموع، وضعیت تردد خودروها در جاده ها و محورهای استان اصفهان روان و خوب است، اضافه کرد: توصیه پلیس راه به مردم این است که از سفرهای غیر ضروری در تعطیلات نوروز امسال پرهیز کنند.

رییس پلیس راه اصفهان از مسافران خواست تا در جاده‌ها از سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی اجتناب کرده و کمربند ایمنی برای همه سرنشینان بسته شود.

وی خاطرنشان کرد: پنج ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اصفهان، شهرضا، کاشان، نایین و تیران برای خدمات رسانی و استراحت رانندگان فعال است.

به گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در ۳۰ اسفند ۹۹ معادل ۸۶۸ هزار و ۳۸۵ تردد در محورهای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش یافت.

تعداد وسیله نقلیه ورودی در این روز به استان اصفهان ۳۹ هزار و ۸۸۱ با ۱۷ درصد افزایش و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۴۴ هزار و ۱۸۴ با ۲۳ درصد افزایش بود.

استان اصفهان با ۱۱ هزار و۵۰۰ کیلومتر راه، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر در مرکز ایران، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha