مستحق کسب سه امتیاز بازی بودیم

سرمربی نساجی گفت: تیم ما با بازی خوبی که بازیکنان در زمین ارائه کردند مستحق کسب سه امتیاز بازی مقابل سایپا بود و خوشبختانه نتیجه لازم را کسب کردیم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی نساجی و سایپا که با نتیجه ۱ – ۰ به سود نساجی پایان یافت، بازیکنان تیمش را شایسته برد مقابل سایپا دانست و اظهار کرد: تیم ما در هر دو نیمه بازی خوبی را ارائه کرد و شایسته کسب برد در این مسابقه بود.

وی با بیان این که این مسابقه یکی از بازی‌های پرموقعیت تیم ما بود افزود: ما در بازی جام حذفی مقابل سایپا موقعیت زیادی نداشتیم. اما در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم و به ویژه در نیمه دوم می‌توانستیم بیشتر از این‌ها گل بزنیم و با این که تیم سایپا ساختار و مجموعه خوبی دارد، حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم.

سرمربی نساجی درباره مشکل گلزنی نساجی و از دست دادن موقعیت‌های گل توسط بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: همین که تیم موقعیت‌سازی می‌کند نشانه خوبی است. این که موقعیت از دست می‌دهد می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها فشار روانی و استرس حاکم بر بازیکنان و فضای تیم است. اما با نتایج کسب شده در این دو بازی به نظرم بازیکنان تا حدودی از زیر بار فشار روحی خارج شدند و شرایط تیم به مرور بهتر می‌شود.

الهامی با اشاره به شرایط نساجی در جدول و قرار داشتن این تیم در رتبه پانزدهم، خاطرنشان کرد: خوشحالم که در اعیاد شعبانیه و آخرین روزهای سال این برد را به عنوان عیدی به هواداران تقدیم می‌کنیم، ولی ما نمی‌توانیم بابت این برد خوشحالی کنیم. چون هنوز به جدول برنگشتیم و در جایگاهی که باید باشیم نیستیم. کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم. جنگ برای ما از امروز آغاز شده و تا انتهای این ماجرا نیز راه زیادی داریم.

وی افزود: خوشحالم که بازیکنان نساجی به خودباوری رسیدند. بچه‌ها امروز با تلاشی که در زمین داشتند رفاقت را معنی کردند و به من یادآوری کردند که بیشتر از این‌ها باید برای نساجی کار کنیم و زحمت بکشیم. از همکارانم که بیشترین نقش را در مباحث فنی داشتند سپاسگزارم و بیشترین قدردانی را از همه هوادارانی باید داشته باشیم که در بدترین شرایط همراه تیم بودند و انرژی و دعای آن‌ها بدرقه تیم است.

سرمربی نساجی درباره داوری بازی و تعدد کارت‌ زردهایی که به بازیکنان دو تیم داده شد نیز گفت: تصمیم گرفتم درباره داوری صحبتی نکنم. سیدعلی یکی از بهترین داورهای کشور است و کاملا نسبت به ایشان شناخت دارم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و خرسندم که داور بازی ما ایشان و مجموعه‌شان بودند.

دیدار تیم‌های نساجی و سایپا از مسابقات هفته هجدهم لیگ بیستم با برد ۱ – ۰ نساجی به پایان رسید. نساجی با این برد ۱۳ امتیازی شد و همچنان در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha