پخش برنامه شادمانه و ۲ پویش پرورشی در تعطیلات نوروز

تهران- ایرنا- مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از پخش برنامه شادمانه در تلویزیون اینترنتی شادنما به همراه ۲ پویش در تعطیلات نوروز برای دانش‌آموزان خبر داد.

علی رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: اولین پویش در ایام تعطیلات با عنوان "خانواده، آرامش و نشاط" از شب چهارشنبه سوری آغاز شد و تا پنجم فروردین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان در این پویش می توانند با ارسال آثار فرهنگی و هنری مرتبط با آیین ها و آداب و رسوم  بومی ومحل زندگی در شب چهارشنبه سوری از طریق پیام رسان شاد شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: این پویش با هدف پیشگیری از تکرار حوادث تلخ سال های گذشته و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و آرامش در کنار خانواده برگزار می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قالب نقاشی آزاد، دانش آموزان متوسطه اول و دوم در قالب ویدئوکست، پادکست و عکاسی و فرهنگیان نیز به صورت ویدئوکست و عکاسی می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

پخش شادمانه از شبکه اینترنتی شاد

وی همچنین به تولید و پخش برنامه «شادمانه» در ایام نوروز از شبکه شاد اشاره کرد و گفت: برنامه شادمانه در نوروز ۱۴۰۰ هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۱۵ شب در شبکه شاد پخش می‌شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: برنامه‌های درسی دانش آموزان در ایام نوروز تعطیل می‌شود، به همین منظور این برنامه برای سرگرم کردن دانش‌آموزان طراحی شد.

رمضانی تصریح کرد: برنامه شادمانه به منظور شادکردن دانش آموزان طراحی شده و قرار است که در این برنامه از مجریان و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون بهره گرفته شود.

وی به برگزاری پویش طبیعت در روز سیزدهم فروردین ماه اشاره کرد و یادآور شد: این پویش در روز سیزدهم فروردین ماه به منظور روز طبیعت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha