۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84266595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مهر محرم ارسال شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۴۵
کد خبر: 84266595
۱۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مهر محرم ارسال شد

سمنان- ایرنا- دبیر سیزدهمین سوگواره بین‌المللی عکس مهر محرم گفت: نزدیک به ۱۰ هزار اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مهر محرم ارسال شد.

به گزارش ایرنا، میثم قدس پور  شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه سیزدهمین سوگواره بین‌المللی مهر محرم در سالن اجتماعات فرهنگسرای کومش شهر سمنان ابراز داشت: جشنواره مهر محرم در بخش‌های مختلف مانند آئین‌ها و نمادهای عاشورایی مانند آئین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا و امام حسین(ع) و انسانیت، امام حسین(ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل بیت(ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
وی اظهار داشت: این مسابقه در بخش‌های هنرهای دیجیتال مانند فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای و عکس، رسانه‌های برخط شامل سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای هوشمند و همراه و چندرسانه‌ای برگزار شد.
قدس‌پور بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ اثر از ۱۰ هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی مهر محرم در استان سمنان مربوط به کشورهای دیگر مانند عراق، بحرین، افغانستان و انگلستان است.
دبیر سوگواره مهر محرم تصریح کرد: هدف از برگزاری سوگواره مهر محرم نشر و گسترش فرهنگ عاشورایی است و تلاش ‌می‌شود این سوگواره با همراهی بخش‌های مختلف بتواند در تحقق این راهبرد موفق باشد.
سوگواره مهرمحرم از سال ۱۳۸۷ در استان سمنان آغاز به کارکرد و امسال نیز سیزدهمین سوگواره «مهرمحرم» با هدف همگرایی و هم افزایی ملی و بین المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی عاشورایی به ویژه در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با  کسب مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دیگر بخش‌ها برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha