۹ نفر در حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه مصدوم شدند

کرمانشاه- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی‌ و درمانی کرمانشاه اعلام کرد: ۹ نفر در حوادث چهارشنبه سوری استان تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مصدوم شدند.

«مهدی محمدی» عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت نفر از این مصدومان در کرمانشاه،  یک نفر در صحنه و یک نفر در جوانرود بوده است.

وی اضافه کرد: ۲ تن از مصدومان به طور سرپایی درمان شده اند و هفت نفر به اورژانس بیمارستان‌ها اعزام شده اند.

۵۰۰ نیروی اورژانس کرمانشاه چهارشنبه آخر سال در آماده باش هستند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که ۱۴۰ دستگاه آمبولانس و ۵۰۰ نیروی اورژانس استان برای مدیریت حوادث امروز در آماده باش هستند.

محمدی» با بیان اینکه حوزه سلامت استان به منظور مدیریت حوادث چهارشنبه آخر سال در آماده باش است، افزود: علاوه بر بخش‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی کرمانشاه، بخش‌های اداری و ستادی نیز از ساعت ۱۷ در آماده باش قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: علاوه بر آماده باش پایگاه های فوریت‌های پزشکی در سطح استان، تعدادی از آمبولانس ها نیز امشب در مراکز تجمع مرکز استان حضور خواهند داشت.

محمدی با اشاره به اینکه سنین ۱۱ تا ۲۰ سال بیشترین آسیب دیدگان از حوادث چهارشنبه آخر سال هستند، گفت: شب چهارشنبه سوری سال گذشته ۶۹ در سطح استان مصدوم شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتدای اسفند ماه تاکنون ۲۰ نفر به دلیل استفاده از ترقه مصدوم شده اند که چهار نفر از آنان اعضای بدن خود از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha