۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84265936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک تن پیش‌ساز مواد منفجره و یک میلیون مواد محترقه در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: یک تن پیش ساز مواد منفجره و یک میلیون عدد انواع مواد محترقه از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران، افزود: پلیس زنجان برای انجام ماموریت مطلوب و مناسب در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز امسال در آماده باش صد درصد خواهد بود و  سلامت خانواده و امنیت جامعه را در اولویت کاری قرار داده است.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل خانواده ها نقش اساسی در کاهش آسیب ها و خطرات ناشی از چهارشنبه آخر سال دارد، تصریح کرد: سودجویان و کسانی که بخواهند در آیین چهارشنبه آخر سال با ایجاد سد معبر، راهبندان و تخریب اموال عمومی، آسایش شهروندان را سلب کنند منتظر برخورد سخت و قاطع پلیس باشند.

 سردار جهانبخش با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست به استراتژی این نیرو در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا از عموم مردم درخواست داریم چهارشنبه آخر سال را در خانه و همراه خانواده خود باشند تا کار مضاعف برای مدافعان سلامت ایجاد نشود.
 
وی به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره و تصریح کرد: هدف پلیس ایجاد فضای امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی دهد که به بهانه شادی برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه با هر کس که بخواهد قانون را نادیده بگیرد برابر با قانون برخورد می شود، افزود: قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون است و امروز در شرایط خوبی از حمایت های مردمی هستیم و هر قدر حمایت مردم از پلیس بیشتر باشد اقتدار این نیرو در برخورد با بی قانونی و هنجارشکنی نیز بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با همدلی و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و مسوول در حال حاضر شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان زنجان هستیم به نحوی که این استان جزو استان‌های امن کشور است، ماموریت‌ های ابلاغی از ناجا و مطالبات مردم را از دیگر محورهای اجرای ماموریت ‌های پلیس زنجان خواند و اظهار داشت: یکی از شاخص های پلیس در سطح استان برخوداری از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه همه با هم با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه می توانیم از شیوع این بیماری منحوس پیشگیری کنیم، افزود: پلیس استان با تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه ها و اقشار مختلف مردم با کسانی که موازین قانونی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برخورد با پدیده سرقت و مواد مخدر از اولویت های پلیس استان در ایام نوروز و همچنین سال آتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha