۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۴۵
کد خبر: 84265340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ضمانت اجرای مصوبات شورای تهران بررسی می شود

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۴۵
کد خبر: 84265340
طرح ضمانت اجرای مصوبات شورای تهران بررسی می شود

تهران-ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورا، طرح ضمانت اجرای مصوبات شورای تهران را بررسی می کنند.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، دویست و هشتاد و یکمین جلسه خود را با نطق پیش از دستور علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران آغاز خواهند کرد.

همچنین گزارشی از سوی محمد رضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ارتباط با اجرای مصوبات شورا ارائه خواهد شد.

بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذی حساب در این جلسه شورا بررسی می شود.

بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه‌ های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب‌سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت» در این جلسه انجام می شود.

همچنین در این جلسه بررسی طرح ضمانت اجرای مصوبات شورا در دستور کار شورا قرار دارد و اعضای شورای شهر در ادامه، طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» بررسی می کنند.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۴ آیین نامه داخلی شورای شهر تهران، دیگر دستور جلسه شورای شهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha