۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84263915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده باش ۱۲۰ آتش نشان شهر همدان در آخرین چهارشنبه سال

همدان- ایرنا- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ۱۲۰ آتش نشان شهر همدان به منظور انجام عملیات احتمالی امدادی و خدماتی و حفظ ایمنی شهروندان در آخرین چهارشنبه سال در آماده باش کامل هستند.

به گزارش ایرنا، "سیدصادق پورسینا" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی ایستگاه‌های ۱۰ گانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در شب آخرین چهارشنبه سال آماده باش کامل هستند ضمن اینکه ۶ اکیپ آتش نشانی نیز در سطح معابر شلوغ و پرتردد شهر مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی به منظور تسریع روند عملیات امدادی در ۶ نقطه و معبر پرتردد شهر همدان مستقر می‌شوند و افزون بر این اکیپ‌های آتش نشانان موتورسوار نیز در سطح شهر گشتزنی می‌کنند.

پورسینا اضافه کرد: مهمترین رویکرد سازمان آتش نشانی حفظ ایمنی شهروندان و مقابله با حوادثی است که امنیت جانی و مالی مردم را تهدید می‌کند و شهروندان باید بدانند که هرگونه بی‌توجهی به نکات ایمنی در این شب می‌تواند خسارات جانی و مالی غیرقابل جبرانی را به دنبال داشته باشد.

 وی از شهروندان درخواست کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه، از هرگونه تجمع و همچنین اقدامات مخاطره آمیز در روزهای پایانی سال پرهیز کرده و کمک حال کادر فداکار درمان در شرایط فعلی باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به آماده باش و حضور مدیران ارشد عملیاتی در کنار نیروهاز آتش نشان،گفت: در این شب علاوه بر آتش نشانان آماده، از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و ظرفیت نیروی انسانی برای تامین هر چه بیشتر ایمنی شهروندان استفاده خواهد شد.

وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با چاپ و نصب بنر در نقاط مختلف و اماکن پر تردد شهر با محتوای آموزشی و هشدار دهنده اقدامات پیشگیرانه‌ای را در آستانه شب چهارشنبه آخر سال انجام داده است.

پورسینا به شهروندان توصیه کرد همچون سال‌های گذشته با آتش نشانان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و پرهیز از مداخله، مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha