۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 1331
کد خبر: 84260725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمالوند: فقط به فکر صعود بودیم/مدیریت قول داده پنجره استقلال باز شود

تهران- ایرنا- مدیر فنی باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره باشگاه قول داده‌ تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

به گزارش ایرنا، کمالوند در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان که عصر امروز در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان پایان یافت اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی بود و شناخت خوبی از تیم پیکان داشتیم اما تارتار و همکارانش، تیم جوان بسیار منسجمی درست کرده‌اند.

وی افزود: پیکان شاید مهره کلیدی نداشته باشد اما به معنای واقعی کلمه تیم هستند.

کمالوند اضافه کرد: مسابقات حذفی بسیار سخت‌تر از مسابقات لیگ‌ برتر است زیرا مانند مسابقات لیگ، بازی برگشت یا شانس مجددی وجود ندارد.

مدیر فنی استقلال گفت: زمانی که گل اول را دریافت کردیم، شرایط مسابقه سخت‌ شد و مجبور شدیم در دقایق پایانی دست به تعویض بزنیم و یک مهاجم کم کنیم. در مجموع معتقدم هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و موقعیت‌های گل بسیار خوبی نیز وجود داشت.  

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف جذب امین قاسمی‌نژاد تنها بازیکنی که مجیدی خواهان اوست در روزهای پایانی جذب بازیکنان به کجا رسید؛ گفت: امروز در جلسه با مدیرعامل و هیات مدیره استقلال بودیم که قول دادند تا دوشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده پنجره استقلال باز شود تا بتوانیم چند بازیکن خوب جذب کنیم.

کمالوند ادامه داد: خیلی دنبال کیفیت نبودیم و در جام حذفی کمیت را در نظر گرفتیم و فقط به فکر صعود بودیم. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی انجام گرفته که بازیکنان استقلال شاداب‌تر شده‌اند؟ افزود: هنوز کار خیلی زیادی نکردیم و استقلال برای بهتر شدن جای زیادی دارد و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های آقای فکری و همکارانش است و از آنها به خاطر تیم خوب و منسجمی که درست کردند، تشکر می‌کنم.

مدیر فنی استقلال ادامه داد: 10 روز است با استقلال کار می کنیم و به طور قطع کم و کاستی‌ها زیاد است زیرا باید به مسابقات دشوار لیگ قهرمانان آسیا برویم و در 14 روز چهار بازی انجام دهیم. 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود دیاباته بعد از مسابقه با پیکان از ایران می‌رود گفت: دیاباته تقاضای مرخصی کرده بود که مورد موافقت آقای مجیدی قرار گرفت و بعد از این بازی به مرخصی می‌رود و سوم یا چهارم فروردین به تیم اضافه خواهد شد. 

کمالوند درباره بازی کردن استقلال با سه مهاجم نیز گفت: از ابتدای این مسابقه با سه مهاجم بازی کردیم و وریا غفوری و قایدی به عنوان دو وینگری بازی کردند که به دیاباته نزدیک‌تر بودند و هفت الی هشت موقعیت گل هم بدست آوردیم. فکر می‌کنم یک مقدار تغییر کوچکی در تیم بدهیم می توانیم موفق تر باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha