۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85483710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پاکدل: آیت‌الله رئیسی مقبولیت خاصی در بین جامعه ورزش داشت

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: رئیس جمهور مقبولیت خاصی در بین جامعه ورزش و ورزشکاران داشت.

به گزارش ایرنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در پی شهدات آیت‌الله رئیسی و تیم همراهش اظهار داشت: محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ورزش کشور، شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردی کشور و خدمتگذارانی که همراه ایشان بودند را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: جامعه ورزش از این اتفاق دردناک و ضایعه جانسوز به‌شدت متاثر است. ایشان مقبولیت خاصی در بین جامعه ورزش و ورزشکاران داشتند. برگزاری سه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش در کم‌تر از یک سال که در تاریخ کشورمان بی‌سابقه بود، محبتی که ایشان نسبت به جامعه ورزش در پیگیری مشکلات ورزشکاران و المپین‌ها داشتند و نیز حل موضوعات اساسی ورزش، دو برابر شدن(تقریبی) بودجه سال جاری ورزش کشور با محبت ایشان، نشان‌دهنده آن بود که ایشان چه جایگاهی را برای ورزش کشور متصور بود.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: ناراحتی ما از این که فردی را از دست دادیم که در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه فعال بود، دوچندان است. نمونه بارز این مدعا، حادث شدن حادثه بالگرد ایشان در مناطق محروم بود. ایشان شب و روز نمی‌شناختند و تلاش می‌کردند. امیدوارم خداوند به مردم عزیز کشور، خانواده ایشان و مقام معظم رهبری صبر عطا کند.

پاکدل گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند امیدوارم چرخه خدمت‌گذاری با قدرت در کشور ادامه پیدا کند و مسئولان و مدیران با چند برابر توان به خدمات خود به مردم ادامه دهند. ما هم به‌عنوان جامعه کوچکی از ورزش تلاش خواهیم کرد خدمت‌گذار باشیم. امیدوارم روح ایشان و سایر همراهان ایشان با شهدا محشور شود. در شب تولد امام رعوف این حادثه دردناک رخ داد و ایشان خادم حرم ثامن‌الحجج بودند و انشااله با امام رضا(ع) محشور شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha