۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84259369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره مجازی بزرگترین سوال‌های علمی من در کردستان برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کردستان گفت: اولین جشنواره مجازی با عنوان "بزرگ‌ترین سوال‌های علمی من" ویژه نوآموزان، دانش آموزان و فرهنگیان استان برگزار می‌شود.

احمد زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به صورت الکترونیکی و مجازی بوده و نوآموزان مراکز پیش‌دبستانی، دانش آموزان مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و تمام معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۲۰ فروردین سال آینده فرصت دارند اطلاعات ثبت نام و فایل های خود را در نشانی اینترنتی https://kurdmosharekat.ir/ آپلود کنند.

رییس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌ های مردمی آموزش و پرورش کردستان، شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه ‌ها،پرورش روحیه کنجکاوی، تقویت مهارت‌های ایده‌پردازی و حل مساله، شناخت نوآموزان، دانش آموزان و معلمان مستعد و علاقمند و حمایت از آن‌ها، تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی و حمایت از آن‌ها را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

وی تقدیر از مدیران و معاونین سه آموزشگاه برتر در هر مقطع  و امکان شرکت در تست‌های هوش چندگانه گاردنر، سنجش خلاقیت و سنجش میزان کنجکاوی و دریافت نتیجه آن به طور رایگان را از مزایای این جشنواره ععنوان کرد.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha