۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84254169
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ورزش شهروندی در همدان اختصاص یافت

همدان- ایرنا- مسوول ورزش شهروندی همدان گفت: اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت و حمایت شهردار در بودجه سال آینده برای توسعه ورزش شهروندی همدان مصوب شده که امیدواریم محقق شود.

سعید پناه آبادی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ میلیارد تومان از این اعتبار توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و ۲ میلیارد تومان نیز از سوی مناطق شهرداری اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: امیدواریم مجموع این بودجه مصوب شده پرداخت شود تا بتوانیم سال آینده برنامه‌های موثر و مفیدی را برای شهروندان در حوزه ورزش اجرا کنیم.

پناه آبادی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی گفت: زمین پل هوایی قرار است از سوی مدیریت شهری تملک شود تا بتوانیم مجموعه ورزشی اختصاصی محلات را در همدان احداث کنیم.

وی افزود: تجهیز دفتر ورزش محلات و راه‌اندازی دبیرخانه ورزش شهروندی از برنامه‌های اسفندماه جاری است که به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

مسوول ورزش شهروندی همدان خاطرنشان کرد: همزمان با راه‌اندازی ورزش شهروندی، ۶۵ عضو فعال در کمیته‌های مختلف احکام خود را دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر تقویت حوزه آموزش ورزش شهروندی گفت: دوره‌های آموزشی در ۲ بخش بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود ضمن اینکه سال آینده درصدد راه‌اندازی آکادمی تخصصی آموزش و استعدادپروری هستیم.

وی با قدردانی از شهردار، معاونت و مسوولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال آینده عضویت بیش از ۵۰ هزار نفر در ورزش شهروندی همدان را به ثبت برسانیم.

پناه آبادی خاطرنشان کرد: تقویم اجرایی برنامه‌های ورزش شهروندی همدان نیز براساس جمعیتی بالای ۵۰ هزار شهروند در نقاط مختلف شهر تدوین شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون نیز ۲۸ فضای روباز ورزشی با مساعدت شهردار همدان در سطح پارک‌ها ایجاد شده ضمن اینکه با حمایت مدیران آموزش و پرورش استان، حیاط مدارس آموزش و پرورش نیز برای ورزش صبحگاهی بانوان اختصاص یافت.

۱۰ هزار ورزشکار هم اکنون در رشته‌های مختلف ورزش شهروندی همدان عضویت دارند.

این ورزشکاران در ۲۵ رشته مردان و ۲۰ رشته زنان فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha