۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84253984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناظمی: فدراسیون اتومبیلرانی وظایف مهمی در بخش اجتماعی دارد

تهران- ایرنا- رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، گفت: این فدراسیون علاوه بر مسائل قهرمانی در بخش اجتماعی وظایف مهمی دارد.

به گزارش ایرنا؛ «مازیار ناظمی» امروز (شنبه) پس از موفقیت در مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اظهار داشت: برایم افتخار بزرگی بود که مجمع فدراسیون به من اعتماد کرد.

وی افزود: در فدراسیون اتومبیلرانی همکار و رفیق هستیم. این فدراسیون در کنار حوزه‌های قهرمانی یک فدراسیون همگانی، اجتماعی و ملی محسوب می شود. بخش وسیعی از فعالیت‌های این مجموعه امدادهای اجتماعی از حضور در بحران‌ها، ارتباط با مردم و حضور در بخش صنایع است. بخش مهم دیگری که روی آن کار می‌کنیم مهارت‌های اجتماعی در راستای حفظ و نجات جان  انسان‌ها و کاهش سوانح رانندگی است. از همه مهم تر بخش گردشگری است.

ناظمی با بیان اینکه برنامه‌اش بر مبنای تعامل، همکاری، پیگیری و استقامت است، توضیح داد: یکی از سازمان‌هایی که سال‌ها دوست داشتیم با آن کار کرده و ارتباط های خود را براساس قانون و تفاهم حل کنیم، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در کنار آن کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی، گفت: نیاز به زیرساخت داریم و دستور احداث ۱۰ پیست را در ۱۰ دهکده المپیک از وزیر گرفتیم. در مدت سرپرستی‌ام هم پیست ملی آزادی را در بخش موتورسواری توسعه دادیم و در بخش درافت اتوموبیلرانی هم میزبان رقابت‌های آسیایی بودیم. البته عقب ماندگی های جدی به ویژه در حوزه وسایل نقلیه داریم که این موضوع به تجهیزات بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: لابی و صحبت کردن بخشی از انتخابات است، اما اگر گزینه وزارت ورزش بودم در همان دور اول رای می‌آوردم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha