۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 2209
کد خبر: 84250500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

درآمد یک نمایش به زلزله زدگان سی سخت پرداخت شد 

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۱۸
کد خبر: 84250500
درآمد یک نمایش به زلزله زدگان سی سخت پرداخت شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: درآمد حاصل از بلیط فروشی نمایش «رقص روی خارهای زرد» در یاسوج به مردم زلزله زده شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا پرداخت شد. 

محمدعلی پیرسبزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش امروز با حضور جمعی از هنرمندان، متولیان حوزه فرهنگ و هنر و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شهر یاسوج مرکز استان به روی صحنه رفت. 

وی افزود: نویسنده این نمایش سید جواد موسوی بوده و کارگردانی آن را نیز ساغر نعمتی بر عهده دارد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایش مادری را به تصویر می کشد که بدنبال یافتن پسر مفقودالاثر خود بوده و همین امر نیز موجب وضعیت روحی و روانی خاص برایش می شود. 

پیرسبزی عنوان کرد: پس از گذشت ۳۰ سال از مفقودالاثر شدن پسر این مادر در جبهه های جنگ هشت ساله یک تکه استخوان از او در تفحص شهدا پیدا شده است. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha