۳۸ هکتار از اراضی ملی در مشگین‌شهر رفع تصرف شد

اردبیل - ایرنا - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت:  سند ۳۸ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در شهرستان مشگین‌شهر ابطال و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا ، شهامت هدایت روز سه‌شنبه به خبرنگاران اظهارکرد: با پیگیری اداره منابع طبیعی شهرستان مشگین‌شهر و حمایت و صدور رای قاطع دستگاه قضایی استان اردبیل ۳۸ هکتار از اراضی ملی این شهرستان که با سندسازی به تصرف افراد فرصت‌طلب درآمده بود،از دست سودجویان خارج وشد.

وی ادامه داد: برخورد بدون اغماض با سوداگران طبیعت و متجاوزین به انفال در دستور کار حافظان منابع طبیعی استان قرار دارد و با افراد فرصت‌طلب و کسانی که به اراضی ملی دست‌درازی می‌کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرای طرح کاداستر با هدف تثبیت مالکیت اراضی ملی بیان کرد: تثبیت ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی در دستور کار امسال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بود که بیش از ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماه تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان بصورت ۲۴ ساعته اطلاع دهند.

استان اردبیل یک میلیون و ۵۰ هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و ۶۵ هزار هکتار جنگل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha