۳ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84237827
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مدیران شهری در چارچوب قانون تصمیم‌های جسورانه بگیرند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شهردار و مدیران شهری برای تحقق عدالت تا آنجا که امکان پذیر است در چارچوب قانون تصمیم های جسورانه‌ای اتخاذ کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» روز یکشنبه در جمع شهردار و معاونان شهری همدان، با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری همدان در چند سال گذشته اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این شهر نسبت به آن نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع هستیم بحث تعیین تکلیف املاکی است که در طرح قرار گرفته‌اند و سال‌ها وضعیت آنها مشخص نیست.

وی ادامه داد: گاهی اوقات در فرایند شهرداری و مدیریت شهری توجه به برخی از مناطق بیشتر است و نتیجه این رویکرد و تقسیم طرح‌ها در مناطق مختلف شهر گاهی موجب فاصله طبقاتی می شود و این یک واقعیت است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: وجود فاصله طبقاتی در شهر، به معنای کافی نبودن تدابیر موجود برای تحقق عدالت است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: اقدامات و برنامه‌ها باید به نحوی باشد که در آینده تفاوت‌ها را احساس کنیم، البته منظور از آینده این نیست که در سال ۱۴۰۰ تفاوت عظیمی صورت گیرد چرا که این یک انتظار غیر واقع است، اما باید برنامه‌ای مدون و دقیق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گاهی اعتباراتی در برخی از مناطق شهری هزینه می‌شود که شاید نیاز به آن نباشد، اظهار داشت: مناطق کم برخوردار احتیاج بیشتری به ساخت و ساز و رسیدگی دارند که در غیر اینصورت نتیجه آن ایجاد فاصله‌های اجتماعی بیشتر در طول زمان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نبود پارکی برای تفریح بانوان بدون اشرافیت را از دیگر مشکلات همدان برشمرد و عنوان کرد: پارک بانوان همدان به نحوی است که ساختمان‌های اطراف به آن اشرافیت دارد و آن آزادی که بانوان باید داشته باشند، را ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha