۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84229829
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهرداری همدان از توزیع نهال رایگان در میان شهروندان خبر داد

همدان-ایرنا- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان از توزیع نهال میان شهروندان به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و در راستای توسعه فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان، «حسین خانجانی» اظهار داشت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ضرورت ها در کلانشهر همدان با مشارکت و همراهی شهروندان محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درهمین ارتباط برنامه های گرامیداشت هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برنامه های هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفند برای ارتقای فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برگزار می شود، تاکید کرد: توزیع و کاشت نهال رایگان برای شهروندان از مهم ترین اقدامات این سازمان در هفته گرامیداشت منابع طبیعی و درختکاری است.

خانجانی گفت: شهروندان علاقه مند به دریافت نهال می‌توانند از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه سال جاری به سامانه اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان به نشانی http://simasabz.hamedan.ir/ مراجعه و درخواست خود برای دریافت نهال را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع و با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و برای جلوگیری از هرگونه تجمع، کاشت نهال توسط شهرداری و بر اساس اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه انجام می شود، افزود: کار تحویل و کاشت نهال مورد درخواست شهروندان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده از سوی نیروهای شهرداری همدان انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان ادامه داد: باغداران محترم نیز با ارائه سند مالکیت(در محدوده شهر همدان) و کارت شناسایی معتبر می توانند حداکثر ۲۰ اصله نهال دریافت کنند..

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha