۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۷
کد خبر: 84228936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدون در نظر گرفتن مصلحت‌ با فساد مقابله کنیم

تهران-ایرنا- نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد را از موضوعات حیاتی در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور ذکر کرد و گفت: باید با فساد اقتصادی و اداری بدون در نظر گرفتن مصلحت‌های فساد انگیز مقابله شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد صفری ملک میان» در نشست علنی یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود خطاب به نمایندگان، گفت: ما در ویترین نظام اسلامی قرار گرفته‌ایم که باید جای پاکان و مردان پاک باشد.نظامی که برای برپایی آن هزینه‌ها شده است، قرار نیست هر چند وقت هزینه دیگر بر آن بار کنیم.  این نظام و انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی و سرمایه ای چون امامین انقلاب و مدد الهی امام عصر (عج) در حال پیشرفت است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: یکی از موضوعات حیاتی و اساسی در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور مبارزه با فساد است، یعنی با فساد اقتصادی و اداری، ذیل هر لوایی که باشد بدون در نظر گرفتن مصلحت‌های فساد انگیز باید مقابله شود.

صفری ملک میان بیان کرد: این مجلس که سنگینی صفت حمیده «انقلابی و ولایی» را بر دوش خود حس می‌کند باید از خود شروع کند، گاهی فساد از خلق و خو، سیاق رفتاری و زندگانی یک فرد مشاهده می‌شود اگر بمانیم تا مصداق یابد، ریشه بدواند، شاخ و برگ بزند راه را برای ما سد می‌کند که آن زمان باید هزینه و طاقت مضاعف صرف مقابله با آن کرد.

وی با بیان اینکه عدالت خواهی حرف نویی نیست، گفت: حال که هستیم و رفتارهای غلط را می‌بینیم چرا اقدام نمی‌کنیم، چرا اگر خود نمی‌توانیم مانع تلاش دیگران می شویم؟ چرا جوانانی که حسرت شعار انقلابی را در قاب رفتار ما مشاهده می‌کنند بدنام می‌کنیم.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha