فعال سیاسی:‌هتک حرمت مسئولان، همصدایی با دشمنان نظام است

شیراز- ایرنا- دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس، هتک حرمت و توهین به رئیس جمهوری در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب را خلاف موازین و آموزه‌های دینی دانست و گفت: اینگونه رفتارها، همصدایی و همراهی با دشمنان و بدخواهان نظام است.

میر اعظم هاشمی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بد اخلاقی‌های سیاسی در مکتب اسلام هیچ جایگاهی ندارند و باید با افرادی که به نام دین و دیانت، تمام اصول اخلاقی را زیر پا می گذارند و دست به تخریب شخصیت‌های نظام می‌کنند برخورد جدی شود.
وی ادامه داد: اگر با اینگونه اقدامات برخورد مناسب نشود، این توهین‌ها نسبت به سایر مسئولان نظام در همه سطوح نیز تکرار خواهد شد.
او اظهار داشت: دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی به وجود چنین افرادی در داخل نیاز دارند تا توسط آنها علیه مسئولان کشور شروع به فحاشی و زدن تهمت و آنها را تخریب کنند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس گفت: این افراد به همراه دشمنان در نهایت به یک نقطه مشترک می‌رسند و آن تخریب دولت، نظام و رئیس جمهوری است.
هاشمی افزود: مگر می‌شود گفت که رهبری و رئیس جمهوری از حاکمیت جمهوری اسلامی جدا هستند؟ امروز به رئیس جمهوری توهین می‌کنند و فردا نوبت به دیگر مسئولان و خدمتگزاران نظام خواهد رسید و قلب نظام را نیز نشانه خواهند رفت.
وی گفت: دکتر روحانی از نیروهای کلیدی نظام بوده و هست و کسی است که در ساختار انقلاب و تثبیت و امنیت نظام نقش داشته و دارد و نباید در مقابل توهین‌هایی که نسبت به او می‌شود سکوت کرد.
در جریان راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن امسال،‌ تعدادی از موتورسواران در شهر اصفهان به رئیس‌جمهوری توهین کردند که این موضوع واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha