بسیاری از مناطق قزوین نیازمند تحول در زمینه ارتباطات و فناوری است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مناطق این استان نیازمند تحول و توجه در زمینه ارتباطات و فناوری است.

 به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین اظهار داشت: در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و از ویژگی های انقلاب، جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان است که نمونه بارز آن را می توان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرد.
وی افزود: استفاده از جوانان موتور محرکه و پیشران گام دوم انقلاب اسلامی است و در گام دوم مقام معظم رهبری از حوزه ارتباطات و فناوری به عنوان عامل اقتدار و عزت در دنیا نام بردند،  بنابراین هر چقدر بتوانیم قدرت خود را در این زمینه افزایش دهیم می توانیم موفق تر باشیم.
این مسوول با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم نیازمند حرکت در جهت عدالت هستیم، گفت:  ۲۰۵ روستای استان قزوین نیازمند تقویت شبکه ارتباطی هستند که امیدواریم حداقل ۴۵ درصد این روستاها را در آینده ای نزدیک پوشش داده شود.
محمد بیگی اضافه کرد: در زمینه عدالت آموزشی با توجه به شرایط موجود باید در زمینه تامین حوزه ارتباطی گام جدی برداشت و باید در جهت بهره مندی دانش آموزان از حوزه ارتباطی مردم را خوشحال کرد.
وی اظهار داشت: در بحث مقابله با ویروس کرونا هم بسیاری از مناطق استان قزوین نیازمند گسترش شبکه ارتباطی هستند که امیدواریم این مهم عملیاتی شود.
این مسوول گفت: حمایت از کسب و  کارهای مجازی برای ایجاد اشتغال در زیست بوم فضای مجازی و حمایت از محتواهای بومی و اسلامی از دیگر مطالبات مهم مردم در این حوزه است که امیدواریم جنبه عملیاتی به خود بگیرد.
محمد بیگی افزود: برای حفظ امنیت کشور و جوانان کشور نیازمند مرزبانی دیجیتال هستیم که این مهم باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اصافه کرد: کاهش قیمت پهنای باند داخلی در نظام قیمت گذاری یکی از درخواست دیگر است که امیدواریم محقق شود و باید تسهیلاتی تامین شود که مردم با هزینه کم تری وارد این حوزه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha