امام جمعه قزوین: امنیت بدون اقتدار علمی و دفاعی بدست نمی آید

قزوین-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امنیت بدون داشتن اقتدار علمی و دفاعی که اکنون به برکت انقلاب اسلامی آنها را داریم، به دست نمی آید.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای با اشاره اهمیت و جایگاه امنیت برای جوامع و لزوم قدرشناسی از این نعمت، افزود : قبل از اینکه اقدامات گروه های تروریستی در کشورهای منطقه را ندیده بودیم شاید آنچنان قدر امنیت را نمی دانستیم.
وی با بیان اینکه داشتن امنیت نیازمند داشتن قوت و قدرت است،افزود: تکیه جدی بر علم و برخورداری از توانمندی های دفاعی لازمه برخورداری از امنیت در جامعه اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: به برکت نیروهای مسلح و جوانان پرورش یافته مکتب شهید سلیمانی و تلاش های دانشمندان کشور امروز شاهد اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی در دنیا هستیم.
آیت الله عابدینی در ادامه یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین و موسوی شالی را که از مبارزان شاخص دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی بودند گرامی داشت.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در قزوین، گفت: این نمایشگاه در ایجاد شور و نشاط علمی و الگو قرار دادن فعالیت های دانشمندان از سوی جوانان بسیار موثر واقع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha