کرونا مانع اجرای برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان اردبیل نشد

اردبیل _ ایرنا _ مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی سازمان بسیج ورزشکاران این استان برای دهه مبارک امسال بطور شایسته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ مهدی‌زاده روز دوشنبه در یادواره شهدای ورزشکار بسیج خلخال اظهارکرد: یادواره شهدای ورزشکار خلخال ، گلباران گلزار شهدای استان ، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران ، مسابقات ورزشی با محوریت انقلاب، ، مقاومت و ولایت‌پذیری و برگزاری مسابقات محله‌محور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با هماهنگی هیات‌های ورزشی برگزار شد.

وی بر لزوم پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این مراسم گفت: شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت را مقاوم کرد و مکتب و راه شهید سلیمانی تا ابد ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جهانبخش عطایی افزود: مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت و باید با ادامه راه شهدای والامقام کشور برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام کشورمان گام برداریم.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام را نباید به هیچ عنوان فراموش کنیم و در این زمینه با ادامه راه شهید سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

او ادامه داد: برگزاری مراسم و برنامه‌های معنوی و فرهنگی یک اولویت اساسی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود و تمام دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این یادواره‌ها باید تلاش کنند.

وی اظهارکرد: در عرصه‌ای که دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف و روحیه و نیز پیاده‌سازی جنگ روانی در بین نسل جوان و امروزی هستند باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در این برهه بیشتر از هر زمان دیگری مبنای کار قرار دهیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha