۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۱
کد خبر: 84221141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک میلیون مرسوله کتاب توسط پست ارسال شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۱
کد خبر: 84221141
یک میلیون مرسوله کتاب توسط پست ارسال شد

تهران- ایرنا- سرپرست اداره کل پست استان تهران گفت: در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، بیش از یک میلیون مرسوله توسط این نهاد به سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا جنتی عطایی روز یکشنبه در نشست خود پیرامون ارسال مرسولات پستی نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در ایام نمایشگاه و در زمان کرونا کارکنانمان به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت می پردازند.  

وی با بیان اینکه پست یک حلقه‌ای بین مردم با سازمان‌ها، شرکت‌ها محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: تنها توزیع تعداد اندکی کتاب از نمایشگاه مجازی باقی مانده و امسال پست پا به پای ناشران پیش رفت و به خوبی به مردم این سرویس را ارائه داد.

جنتی عطایی افزود: ۵۰ درصد ترافیک پستی کشور در تهران بوده که تصمیم گرفته‌ایم زیرساخت‌ها و ساختار پست استان تهران را تقویت کنیم.

سرپرست اداره کل پست استان تهران با بیان اینکه تا امروز حداکثر مرسولات نمایشگاه ارسال شده است خاطر نشان کرد: در شبکه پست نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

وی افزود: روز گذشته اولین موتور برقی تحویل ۳ منطقه نامه رسان ما شد و تعدادی وانت پراید در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نزدیک تحویل کارکنان می‌شود.  

به گفته جنتی عطایی شرکت ملی پست عضو اتحادیه جهانی پستی است که ارسال و واردات مرسولات با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: هم اینک ۱۴۵ دفتر دولتی، ۴۸۲ دفتر بخش خصوصی و نیز
۵۷ دفتر درون سازمانی در سطح استان تهران دایر است.

عطایی جنتی، هفته گذشته به جای مهدی مقصودی به سمت سرپرست پست استان تهران منصوب شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha