۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84221003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح طرح‌های دهه فجر منجر به اشتغال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در زرندیه شد

ساوه - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان زرندیه با مشارکت بخش خصوصی و حمایت‌های دولت، ۲ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا، «سیدعلی آقازاده» روز یکشنبه در پایان سفر به زرندیه و افتتاح طرح‌های این شهرستان زرندیه به خبرنگاران گفت: در ایام دهه فجر ۷۹ طرح در زرندیه به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: امروز با حضور تصویری رئیس جمهوری فاز یک و ۲ یکی از مهمترین پروژه‌های استان و کشور در حوزه دامداری و تولید لبنیات به بهره‌برداری رسید.
استاندار مرکزی ادامه داد: راه‌اندازی این مجموعه با بهره‌گیری از ۲۰ هزار رأس دام در کشور یک اقدام کم سابقه است و فازهای سوم و چهارم نیز در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.
به گفته آقازاده این مجموعه ظرفیت ۴۰ هزار رأس دام را هدف‌گذاری کرده است و یکی از موفقیت‌های دولت تدبیر و دولت در استان مرکزی به شمار می‌رود.
وی افزود: همزمان با این پروژه، ۷۹ طرح در شهرستان زرندیه با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر به صورت ثابت و غیرمستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار مرکزی گفت: مجموعه مدیریت شهری مامونیه طی ماه‌های اخیر در زمینه کارهای زیربنایی شامل توسعه شبکه معابر، فضای سبز و زیباسازی، اجرای پیاده‌راه‌ها به روش سنگ فرش اقدامات مطلوبی انجام داده است.


شهردار مامونیه نیز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری گفت: چهار پروژه با همت مجموعه مدیریت شهری به مناسبت ایام دهه فجر در مامونیه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: زمین ورزشی به مساحت  ۲ هزار مترمربع ویژه فوتبال و تنیس با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
«امیرحسین عبدالعظیمی» ادامه داد: پاساژ ۴۰۰ مترمربعی با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار و همچنین پروژه میدان امام حسین(ع) با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در مامونیه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha