چهار تُن قند تقلبی در استان همدان کشف شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84213981
چهار تُن قند تقلبی در استان همدان کشف شد

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، از کشف و ضبط چهار تن قند تقلبی از ۲ فروشگاه عرضه محصولات خوراکی در استان خبر داد.

 به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، «داریوش جودکی» اظهار داشت: حسب گزارش سازمان صمت مبنی بر کشف چهار تن قند تقلبی از دو واحد صنفی در همدان، پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل و بررسی موضوع برای برخورد با متخلفان در دستور کار شعبه قرار گرفت.

وی افزود: براساس اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، محموله کشف شده فاقد استاندارد لازم برای مصرف بوده که شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی پس از احراز تخلف، متهمان را در مجموع به پرداخت ۶۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده در ۹ ماه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره در بخش کالا و خدمات، ۷۲۴ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز  و یک هزار و ۳۶۷ فقره نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

جودکی از مردم استان همدان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا ، احتکار و گرانفروشی، مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صمت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha