۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84212327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی ذوب آهن: باید از بازی مقابل سپاهان درس بگیریم

اصفهان-ایرنا- مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه بازیکنانش عملکرد خوبی در شهرآورد اصفهان نداشتند افزود: باید از این بازی درس بگیریم و مشکلات خود را برای دیدارهای آینده مرتفع سازیم.

به گزارش ایرنا، میلیچ چرچیچ  در غیاب رحمان رضایی در نشست خبری مجازی با تبریک پیروزی تیم سپاهان افزود:  تیم ما این دیدار را بد شروع کرد در صورتی که سپاهان برعکس تیم ما بود و توانست در همان ابتدای بازی به گل برسد.

وی با بیان اینکه تیم ما در این بازی خیلی تحت فشار بود افزود: در این راستا نتوانستیم به خوبی مالکیت توپ را داشته باشیم و پاس‌های زیادی را از دست دادیم.

میلیچ افزود: تیم سپاهان در این بازی به خوبی کنترل بازی را در دست داشت و توانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی گل نخست بازی را به ثمر برساند،ما در ادامه بازی هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم به خوبی پیشروی کنیم.

مربی ذوب‌آهن با بیان اینکه در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و شانس‌های گلزنی نیز داشتیم که تبدیل به گل نشد اظهار داشت: در نیمه دوم بازیکنان اشتباهات فردی زیادی داشتند و در واقع آن چرا که می‌ خواستیم در بازی انجام ندادند.

وی افزود: شکست امروز ما در شهرآورد بود و می‌دانیم تماشاگران و بازیکنان تحت فشارند که باید تلاش کنیم این مشکل حل شود  و کیفیت بهتری در آینده داشته باشیم.

میلیچ با بیان اینکه باید مشکلات دفاعی و خط حمله تیم را رفع کنیم، تصریح کرد: در دیدار امروز  تلاش  خود را انجام دادیم ولی سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیت و شاخصی دارد.

وی گفت: در دیدار امروز داور یک پنالتی واضح برای ما را نگرفت که برای تیم ما در این بازی مهم بود و در نتیجه بازی تاثیر داشت.

تیم‌های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند با نتیجه سه بر یک به برتری برسند و فاتح شهرآورد اصفهان شوند.

سپاهان هم اکنون با ۲۵ امتیاز قبل از پایان دیدار  استقلال در صدر جدول است و  ذوب آهن  با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جای دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha